Alumnus Product Design Emile Corre wordt blij van problemen en boog de coronacrisis om tot een project dat niet alleen zijn eigen limonadebedrijf Roze Bunker, maar nu ook al vijftig andere lokale ondernemers helpt.
Emile Corre houdt van problemen oplossen. Dat deed hij al tijdens zijn studie Product Design, die hij achteraf omschrijft als 'een speeltuin'. Emile: "Tijdens mijn studie ben ik vooral ondersteund in het spelen met onderwerpen, lekker vastlopen en mezelf weer losdenken. Ik ben op mijn best als ik oplossingen voor problemen kan bedenken door ze creatief en concreet te maken."
Ook Emiles limonadebedrijf Roze Bunker, dat hij al tijdens zijn studie oprichtte, draait om grote idealen en concrete oplossingen. Zo is er een hedendaags probleem -en een oplossing- gekoppeld aan iedere smaak Roze Bunker-limonade. Flesje vlierbloesemlimonade? Van de opbrengst worden bomen aangeplant in een voedselbos. Een ander goed voorbeeld is de smaak Laos-framboos. Emile: "Die maken we met frambozen uit de supermarkt waar niets mis mee is, maar die anders worden weggegooid. Zo leveren we een kleine bijdrage aan het afvalprobleem."